Tuesday 16 August 2011

Nishaaa ,


   Nur Fatin Nisha bt Mohammad rosli , 12january 1996 .Single .
oke ni aten , dia ni kakak angkt aku yang first sekali . titew kenal dia dekat myspace . biasa lah ken masa tu zaman ms lagik . Sebenarnye dari sekolah rendah dulu aku 1sekoolah dengan dia , tapi tak penah nmpk pun . Dia kate slalu nmpk aku ,hurmm pelik mcm mana lah aku boleh tak perasan lansung dia kan.dah lah tu semua cite lama .Dulu aku dengan dia memang pemalu gila , kalau aku ckp sepatah perkataan tu kire aku anggap dah berjaye benor lah tu .tapi sekarang lalala , tak malu lansung sikit pun takde perasan malu .sbb dia jugak yang ckp dulu jangan memalu dengan aten bagai . so sekarang terima lah paadahnye . memang akan sya  slalu lah kacau dengan aten . baru2x niyh aku baru je buat jam dia pecah .tapi aku bukan sengaje pun sape suruh aten pukul syasya dulu kan . heee , takpe sabtu ni sya ganti jam lain k . jangan risau .
klah tu je yang aku nak ckp tentang kakak aku sorang ni .kbai .ilove you my sister :) hikhokk >..<

No comments:

Post a Comment